Calendar Awards Forum Leaders List Members List FAQ
Ok, but dogs CAN look up.
Ty Ty is online now
Ty's Avatar
Last Activity: Today 04:53 PM
Current Activity: Viewing User Control Panel


Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 20 of 2470
  1. First Mate Spagh
    Yesterday 07:30 PM - permalink
    First Mate Spagh
    On the flip side, I can usually relate to his stupid stuff. I really hope it's just because I'm English.

    Get well soon dude.
  2. First Mate Spagh
    Yesterday 03:35 PM - permalink
    First Mate Spagh
    Quote:
    Originally Posted by Ty View Post
    Normally when I start to get sick, I tell myself not to get sick and it usually goes away.
    I dont understand why this method is not working this time.
    Paging Dr Free
  3. AgentPika
    09-27-2014 10:30 AM - permalink
    AgentPika
    Knew it, he would never tell his comrades if he was on here!

    Thank you radio.
  4. AgentPika
    09-27-2014 10:21 AM - permalink
    AgentPika
    You know you're part of it, you just don't want to tell us.
  5. AgentPika
    09-25-2014 05:33 PM - permalink
    AgentPika
    Sarah, Ty, and Mel on DC's 107.3
  6. Pyramid Head
    09-25-2014 04:01 PM - permalink
    Pyramid Head
    he internet is just a god damn mess it seems.

    btw, once i pay off my games I'm saving up for a ps4 .
  7. Pyramid Head
    09-24-2014 10:49 PM - permalink
    Pyramid Head
    Yeah, it was terrible. They just wanted to reach out to the community and the bad apples just shat all over them. I don't think I;ve seen any community that has really pissed me of other than that instance.
  8. Yeraza_Bats
    09-22-2014 11:18 AM - permalink
    Yeraza_Bats
    Oh and for the first time I heard Starry Heavens, and Im actually not sure if I like it more than the classical piece that came with the original gamecube version.

    I am really happy to have the theme for ToS 2 though, the Japanese one I mean, I actually totally fell in love with that song when I was excited for its release :3
  9. Yeraza_Bats
    09-22-2014 11:17 AM - permalink
    Yeraza_Bats
    Haha I finally got my PS3 and played ToS 2 a bit. I got to the point Ricter said that and thought "gah thats the worst line ever written"

    Haha its a pretty awful line :p


    But I remembered that I really dont hate that game. And actually I realized I totally love Marta :3

    And haha yeah? Like thats your dogs name? Haha thats awesome, and a huge coincidence, seeing I just remembered how much I liked her. I actually sorta like her over Colette in some ways :3

    ...Emil takes a bit of patience though :p
  10. Yeraza_Bats
    09-22-2014 11:07 AM - permalink
    Yeraza_Bats
    Courage is the magic that turns dreams into reality.
  11. Yeraza_Bats
    09-22-2014 11:06 AM - permalink
    Yeraza_Bats
    ...........
  12. Yeraza_Bats
    09-22-2014 11:06 AM - permalink
    Yeraza_Bats
    .........
  13. Sólsetur
    09-21-2014 09:15 PM - permalink
    Sólsetur
    ❤❤❤❤ it just ended. Now I'm really sad. I'll put it in spoiler tags for when you get there, it's not a huge spoiler but I found it awesome for the 3 seconds it was a thing.

    they brought a fractured rollo back with them on accident, and for like 5 seconds there were two Rollos but then one of them vanished
  14. Sólsetur
    09-21-2014 09:12 PM - permalink
    Sólsetur
    Holy ❤❤❤❤ did you finish Chapter 10 yet? Because the best ❤❤❤❤ing thing just happened. The. Best. Thing.
  15. Sólsetur
    09-21-2014 10:26 AM - permalink
    Sólsetur
    I've mainly been doing the character quests and the boss quests, but yeah I agree. I'm definitely gonna end up doing every last thing though lol
  16. Pyramid Head
    09-21-2014 09:56 AM - permalink
    Pyramid Head
    I'm not really sure what side to believe but you bring up the most important point: if you have a noble cause why the ❤❤❤❤ would you diminish it by people ❤❤❤❤❤❤❤s?

    That said, I read a few articles in this and they were pretty stupid. I'm pretty sure this whole thing is pretty stupid though.
  17. Pyramid Head
    09-21-2014 01:09 AM - permalink
    Pyramid Head
    Yeah, that bull❤❤❤❤. And it keeps escalating it seems because lets Doxx sites. Ugh, wtf is wrong with the interent lately. In unrelated news, Didnt Destieny servers get doxxed as well. ❤❤❤❤❤❤❤s.
  18. Pyramid Head
    09-20-2014 11:41 PM - permalink
    Pyramid Head
    \You know the Escapist? It got doxxed and went down was because of a Gamergate thread. Honestly, I look at the two sides and jsut dont want to be a part of. Not that I completely understand what is going on but jesus this is like...retarded.
  19. Pyramid Head
    09-20-2014 11:32 PM - permalink
    Pyramid Head
    Oh yrah, season one is a lot better. ITs pretty crazy whath appens.

    Also, wtf is gonig on with this gamergate thnig? it feels like the gaming community jsut lost their heads.
  20. Pyramid Head
    09-20-2014 11:24 PM - permalink
    Pyramid Head
    SPice and wolf is good man.

About Me

Albums

Friends

Showing Friends 1 to 50 of 53

Statistics

Total Posts
Albums
Visitor Messages
Total Likes
General Information
  • Last Activity: Today 04:53 PM
  • Current Activity: Viewing User Control Panel
  • Join Date: 08-13-2008
  • Referrals: 0

My Awards

Awards Showcase - 3 Awards
Icon Image Description
Name: Pietro Award
Pietro Award For Being Around For A Long Time And Posting A Lot But Not Getting Noticed
Issue time: 06-28-2013 02:02 PM
Issue reason: Summer 2013
Name: Movie Aficionado
Issue time: 06-28-2013 02:17 PM
Issue reason: Summer 2013
Name: Movie Aficionado
Issue time: 06-23-2014 08:03 AM
Issue reason: Summer 2014

All times are GMT -5. The time now is 04:54 PM.

Copyright © 2014 Zelda Universe - Privacy Statement -